pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

Tukang urut di penang

salam semua...smalam aku ada gi mengurut..memang best sngat....aku urut dekat spa Q ,guar perahu...k.lina nama tukang urut 2..memang best sngat..sedap ja aku rasa..mcm nak lena pn ada..he..he..he..
aku mengurut peranakan n full body.rm 45.00 sahaja.mcm2 treatment disediakan.aku rasa pakej dia berbaloi.murah2 ja..

so..korang sapa2 sekitar penang boleh la contact k.lina..
k.lina (013-5995875)
korang boleh tengok pakej2 dia dkat blog dia...aku kasi link blog dia dkat korang.korang klik link bawah erk..

http://spa-qs.blogspot.com/2012/05/rawatan-badan.html?spref=fb

dh bnyak hari aku x jogging..hu..hu..kna kuatkan semangat..ct!!!!! jngan mlas2...go...go...go....he..he..he..
gmbar terbaru..ptang tadi...dkat park avenue,dkt je ngan rumah aku...








No comments:

Post a Comment