pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

SYM (vts 200 special edision)


hai semua...aku pn x tau nk pos entry apa mlm ni..aku jus nk kongsi dengan korang..( kejap2 ss,kejap2 aku,kejap saya) he..he..biar je la.just nk kongsi psal mto je...aku ni sebenarnya peminat moto berkuasa tinggi..he..he..walaupun aku ni x tinggi..tp x mampu la nak beli..ongkosnya kurang..he..he..

nak djadikan cerita..tempat kerja aku ni jauh disebelah pulau sana (pulau pinang) rumah aku plak di kepala batas (pulau pinang).so aku ni berulang la dri rumah k tempat kerja..hari2 lain aku x ksah sngat tp hari jumaat ckup memenatkan aku.apa lagi !!!!!!!! sangkut jem la..

so..aku  cik husbabd aku offer nk beli mto sebji lg x?bg aku pg kerja naik mto hari2 yang jem 2..aku mulanya nk ambik skuter biasa je..ego mcm 2 ja..tp cik husband aku ni dok mnat sym..so dia dok pjuk la aku ambik sym.aku pn setuju je la..

dh pi usha2 dkat kdai kmi pn spakat ambik sym (vts 200 special edision) .harga muka rm5000.00 n bulanan dia pla rm239.00 ,selama 3 tahun..melayang duit aku..hu..hu..hu...

ni la mto aku he...he...he..
cik husband bergaya ngan sym...pic ni aku snap kt bendang time kau blik kg...