pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

jadual period untuk rawatan hospital

setelah beberapa kali aku menjalankan rawatan di hospital...aku buat keputusan untuk buat jadual period..bukan untuk apa..nk bg aku ingat ja bla doktor dh tnya aku...x la tergagap-gagap aku nk menjawab...

disebabkan kitaran period aku yng x btul..aku kn wat jga jadual ni..aku jus wat simple2 ja..untuk dri aku n bg aku pham....orng lain tengok aku x tau la..ha..ha..ha.....ni la jadual aku....





No comments:

Post a Comment