pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

AMBIK DARAH (USAHA UNTUK HAMIL)

salam sejahtera semua...semoga shat selalu..untuk sambungan entry yang lepas..lpas aku balik dari temujanji k2 aku..aku pn tnggu la period aku untuk bulan 8 .first period aku jatuh pada 18/8/2012 (sabtu)sehari sebelum raya..so aku kena ambik darah pada hari k2 @ k4.hari k2 jatuh pada hari ahad so cuti hari mnggu.aku bleh ambik pada hari k4 tapi masalahnya masih hari raya k3 n cuti umum..

tp hari k4 aku pergi jga k hospital seberang jaya dari kg (pendang).nanti krang aku plak dipersalahkan..aku terpaksa pergi coz aku call x jwb..kaunter yang aku ptut call untuk tarikh ujian HSG pn x berjawab.sampai sna je aku trus masuk n nurse ada brapa orang je ktc2,,,cuti raya abis kot..aku pn pergi la kaunter kecemasan coz kt c2 je ada orang..dah aku tunjuk semua borang aku,dia bgatu aku hari ni memang diorang x ambik darah n suruh aku datang esok..terkilan la jugak..hu..hu..hu...

aku pn terpksa blik kg plak coz aku datang dengan sepupu sepapat aku.esok plak aku pn pergi la lg k hospital.kali ni aku pergi sorang ja..trus k kaunter pertanyaan n bgtau yng dh hari k5 still bleh ambik darah lg x?nurse bgtau aku masih blh ambik..aku trus k makmal ambik darah n ambik darah,sekejap ja selesai sudah..

lpas 2 terus menuju makmal x ray ,k kaunter nk ambik tarikh temujanji HSG plak..tup2..book penuh la plak x da yng kosong..so kena tnggu period blan depan punya..hampa lg..penat aku ulang alik..hu..hu...

hari k21 aku per k lab swasta seberang jaya untuk ambik darah..kena rm40.lpas 3 hari husband aku pg ambik result..dah hasilnya progesterone aku 1:85..alamak!!!!!confirm la aku ada PCOS.hu..hu..hu..normal bg wanita biasa 3 k atas...result dia aku x hantar lg pn k hospital .aku hntar sekali bla dh dpat tarikh untuk ujian HSG nanti.

untuk bulan 9 plak period aku 9/9/2012 pada hari mnggu jgak,,so aku kena tnggu isnin baru boleh call untuk dpat tarikh temujanji HSG.dah call tup2 tarikh untuk book penuh lgi..kena tnggu period blan depan..so dh 2 bulan aku miss..gram jgak..tapi aku sabar je la..tnggu je blan 10 punya period plak..aku nk mkan jap..wassalam bye2..



No comments:

Post a Comment