pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

kebaya untuk dinner

salam semua,hari ni hari yang agak sedih bgi aku bla pegi kerja..knapa???dan mengapa???biarlah menjadi rahsia hati..mungkin salah aku..aku kena banyak muhasabah diri..slepas slow down bila kembali bekerja..perkara yng pling bnyak dibualkan berkisar tentang dinner..dinner pada 25/9/2012.

bg aku biasa je dinner 2012 ni..makanan tersangat la tidak kena pada selera aku...semua jenis kukus...lupa lak nk gtau..dinner ni berlangsung di hotel equtorial penang,persembahan best jgak..artis jemputan kali ni jackliyn victor...3 lagu je x slap aku dia menyanyi..

tema untuk dinner kali masquerade & glamour night..bju, ikut la nk pkai apa pn..aku plak just plih kebaya ja..nampak sopan n ayu ckit..bnyak jga yng pkai jnis moden..aku plak x brani..coz bdan aku yng gemuk ni..ha..ha..ha..baju ni aku beli dekat kemboja kulim..baju aku ska tp kain dia aku x ska..so aku pn cri la kain lain untuk dipadankan dengan bju aku..kain dia plak kau dpat bukit jambul ,pulau pinang.

                                                   ni gambar aku berkebaya brown :-



ni plak gambar aku dengan teman seperjuangan :-


No comments:

Post a Comment