pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

Cuti-Cuti Malaysia Di Terengganu

salam semua..dh bnyak hari aku x update blog kn????? he..he..sibuk beraya..sbuk dengan korban..kawan2 ...kali ni aku beraya di ganu..aku bertolak pada raya k2.aku pegi sana coz adik aku x blik beraya di kg..so..ayah aku rindu la cangat2 dkat anak dia..he..he..

ONDWAY KE GANU


aku pegi 3 hari 2 malam..aku bertolak raya k2 n sampai dh malam..aku tido di rumah sewa adik aku aja coz semua kwan2 dia balik beraya..esoknya.destinasi pertama kami di pasar payang..aku x beli apa pn dkat sini just baju 4 pasang untuk anak buah aku yang cute2 belaka..

DEPAN RUMAH SEWA ADIK AKU

CIK SUAMI

PASAR PAYANG

lpas ke pasar payang aku pegi pla k masjid kristal..cantik masjidnya..aku lpak dkat c2 ja..coz aku dah lenguh berjalan..antara gambar2 aku di masjid kristal.




CIK FARHANA N AYAH



lpas ke masjid kristal kmi cri tempat untuk check in..kami k pantai batu buruk..aku check in di SERI INDAH RESORT sebelah ja dengan pantai batu buruk.smpai ja dekat blik terus rebahkan badan..fuhh..lega rasanya..lawa gak resort 2..aku ambik blik rm139.00 + sarapan pagi lagi 2 orang rm 160.00..deposit rm 200.00.lbih diorang kasi balik..







lepas rehat2di resort kami kuar jalan2 dekat pantai batu buruk..aku,suami n farhana naik kereta kuda..ayah aku x mau naik coz dia ksian dkat kuda.berat katanya..he..he..he..rm5.00,lpas naik kereta kuda.aku n cik suami naik ATV .memang terbaik..,habis merah tangan aku..he..he..rm 25.00 seorang..








lpas 2 aku trus balik resort..makan2..n tido..esoknya bangun sarapan n mandi di swimming pool dlu..

HA..HA...HA..AKU KT BELAKANG CIK SUAMI JA..COZ X PNDAI BERENANG...

lpas siap mandi aku gerak hantar adik aku..ondway hntar dia,singgah makan di teluk ketapang..lpas hntar kitaorang grak balik k kedah..sempat singgah di bukit bunga..dlam pkul 10 malam kitaorang smpai rumah..APA2 PN TERIMA KASIH CIK SUAMI TUNAIKAN JANJI BAWAK SAYA PEGI JALAN2..SYA SAYANG AWAK...



1 comment:

  1. macam seronok je naek motor besor kat tepi pantai tu eh..

    ReplyDelete