pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

Misi mengurut kali k2 (usaha untuk hamil )

salam semua..baru2 ni aku ada blik kg lagi..member sebelah rumah aku ada cadangkan tukang urut yang dia dh gunakan khidmat sebelum ni.. (sekarang ni dia dah bersalin..masih dalam pantang lagi,alhamdulillah usaha dia berhasil..)

nama tukang urut ni tok su..ni kira orang kg la..rumah dia dekat tanah merah, pendang.klau dok area tanah merah..dekat ngan futsal 2 dia la..aku pgi dengan mak sedara aku..aku call x dapat.terus ja aku terjah rumah dia..

ada orang dok tengah mengurut dah..he..he..so kna tunggu turn la..punya la lma..lpas 2 dia pnggil aku msuk blik..dia tanya aku berapa lma dah kwin..aku gtau dkat 2 tahun dah..dia bka kain aku..terus dia cakap "tengok dah tau dah..rahim kepek" katanya. " tok su mnta izin angkat peranakan ". dia x buat apa pn just angkat peranakan..x da urut bahagian lain..cara dia angkat pula aku rasa mcm buat gimnstik je..serius best..dia pegang perut aku, dengan x sengaja aku terkeluar suara..he..he..dia tanya sakit k..x lah geli je..he..he..he..

lpas siap semua dia ckp ok dah..lpas2 dia bg tips2 dia...he..he..malu nk ckap.aku pn tanya la knapa rahim jdi kepek..dia gtau bdak2 mda la ni memang banyak macam 2 coz diorang mungkin banyak bersukan, atau suka angkat berat2..

sebelum nak balik aku pn salam..bayaran dia pla ikut ska korang..niat sedekah..aku bagi rm 30.00..dia cakap banyak sangat..dia bgi blik rm20 dkat aku..aku x mau..dok lawan tolak aku ambik balik spuluh ja..he..he..he..

klau x lekat next month datang blik jmpa dia..


No comments:

Post a Comment