pada mulanya blog ini dihasilkan untuk perniagaan on9 ss..tp disebabkan kesibukkan bekerja...ss terkejar2 k pejabat pos untuk pos barang...maka ss mengambil keputusan untuk brhenti on9 sale...

blog ini ss jadikan sebagai blog diri ss ja...tempat ss meluahkan segala isi hati ss dikala dilanda masalah...ss tdak brniat untuk mengata,mengeji apatah lg mengumpat sesiapa...ia hanya sekadar tempat luahan perasaan...

ss sbenarnya dhgakan ksih syang seorang ibu..tempat untuk meluahkan perasaan..tetapi allah lbih syangkan arwah...al- fatihah untuk ibu...ss memohon ampun dan maaf seandainya ada mengguris perasaan insan yng mengenali dri ss slama ini...

SEMPOI FRIENDS

misi mengurut x jadi

salam semua...kemarin aku  ada blik kg.tujuan utama aku nk mengurut coz salah satu ikhtiar yang aku dpat tau, dengan cra mengurut..so aku mnta tlong mm untuk crikan tukang urut di kg.
sampai ja di kg..blum pn pnas lg bontot aku,aku dh dpat stu brita gmbira , mm bgtau aku si polan 2 mengandung..

alhamdulillah..aku hanya mampu tersenyum , aku pn tumpang gembira.moga aku pn dimurahkan rezeki seperti si polan tersebut..luar senyum..dalam pham2 la..so aku just ignore je..lpas maghrib aku pn bertolak k rumah si bdan tersebut.sampai je nsib x menyebelahi ,bidan 2 dh dbwa lari orang,he...he..he..mana dia pgi pn aku x tau...

aku pn blikla..x lma pla dtang la ct k rumah..khabar gembira yang sma jga dcanangkan pda aku..aku hanya mampu tersenyum. aku cma x than dngar ayat dia (si polan 2 dh berjaya.........bla..bla..bla..).seolah2 aku ni yang dh lama wat rawatan msih lagi gagal untuk hamil...

korang patutnya pham2 la.aku buat rawatan dekat hospital kerajaan.setiap temujanji k temujanji seterusnya mkan msa 2 blan.aku plak still dlam proses melakukan ujian untuk knal pasti apa masalah aku..aku perlukn satu rawata lg (HSG) untuk doktor pastikan apa masalah aku, aku msih blum mlakan proses rawatan lg..if ubat pn aku x pnah dpat..bnda ni lmbat coz temujanji yang sentiasa penuh..

ayat yang sama aku dengar dari dlu smapai skarang, "si polan 2 kwin lma, x blh anak gak..badan bsar mcm hang la" .aku dah lost dkat 15 kg skarang..x kn x da perubahan lansung d mta diorang???bkin semngat aku untuk teruskan misi diet down ja..tp aku x bleh hraukan diorang..lantak diorang la..at least bg la aku semangat ckit..hu..hu..hu...

aku rasa kwan2 lbih memahami n naikkan semangat dri keluarga sendiri.aku post pic before n after aku psal berat bdan, rmai jgak la yang pm ucap tahniah..terus kn usaha.ada jga yang tanya tips mcm na nk uat mcm aku, n mcm2 lg la..thank 2 my friends yang ambik berat psal aku.korang bikin semangat aku berkobar2 untuk teruskan usaha ini...bye..jmpa lg d entry akn datang..

APA2 PN SUAMI AKU LBIH MEMAHAMI..SENTIASA MENADAH BAHU UNTUK AKU TUMPAHKAN AIR MATA..SAYA SAYANG AWAK HINGGA AKHIR HAYAT SAYA....SYAQIQ ABD HALIM..


suami tersayang.......




No comments:

Post a Comment